Lifestyle, Reizen

Louis Vuitton lanceert Fashion Eye Normandie en Kyoto

Louis Vuitton viert sinds 1854 de kunst van het reizen. Het Huis nodigt opnieuw uit om te ontsnappen aan de realiteit en publiceert dit voorjaar twee nieuwe titels in de Fashion Eye reeks, een unieke collectie fotoalbums: Kyoto door Mayumi Hosokura en Normandie door Jean Moral.

Louis Vuitton lanceert Fashion Eye Normandie en Kyoto

De redactionele lijn van de collectie boeken geeft het Huis een volwaardig inspirerend medium met als bijzonder kenmerk vernieuwende visuele benaderingen.

Fashion Eye Normandie

Jean Moral vereeuwigt de Franse elegantie van de jaren dertig aan boord van het schip Normandie op de meest persoonlijke en natuurlijke manier. De ziel van zijn persoonlijke reis past perfect bij de fotografie en is een voor de hand liggende expressie in de stijl van Louis Vuitton.

Fashion Eye Kyoto

Het intieme Kyoto van de Japanse fotografe Mayumi Hosokura is een magische combinatie van azuurblauwe tinten en een reeks beelden waarin de fundamentele elementen het heilige aspect van deze plek onthullen, ergens tussen traditie en moderniteit.

Verkrijgbaar in Louis Vuitton-winkels en op louisvuitton.com in maart 2021, en in geselecteerde boekhandels vanaf 8 april 2021.