Interieur, Lifestyle

Het nieuwe jaar beginnen met Jotex

Heb jij dit jaar je nieuwjaarsvoornemens alweer klaar? Jotex wil bijdragen aan deze positieve mindset door ook van je huis een optimistische plek te maken en te experimenteren. De campagne van het merk ‘Reflections’ staat volledig in het teken van dit thema. 

Jotex Reflections

Aan het einde van ieder jaar worden nieuwe voornemens gemaakt, allemaal beslissingen om gezonder te leven, meer te sporten of een ander doel dat ons leven bevorderd. Maar ons huis is minstens net zo belangrijk om bij te dragen aan deze positieve mindset. Daarom lanceert Jotex een speciale nieuwjaarscampagne: ‘Reflections’. De campagne staat voor het doorbreken van bestaande patronen en het bewandelen van nieuwe paden. 

Wanneer we kijken naar het nieuwe seizoen, staan er een aantal trends centraal: koele pastelkleuren, hoogglanzende details en een eenvoudige basis. De campagne richt zich ook op futuristische styling en verantwoorde materiaalkeuzes. De nieuwe POPPY en POPPA dekbedovertrekken vormen de perfecte combinatie van dit beide, door het gebruik van BCI-katoen. Daarnaast hebben de overtreksets de trendy kleuren: pastel blauw, lavendel, lichtgeel en roze. Met deze dekbedovertrekken voeg je op subtiele wijze kleur toe aan je aan je slaapkamer. Daarnaast heeft de populaire verchroomde stoel ALMELO een opfrisbeurt gekregen. Door de nieuwe bekleding van cognackleurig vegan imitatieleer straalt de ALMELO stoel als nooit tevoren. 

Klik hier om de collectie van Jotex te bekijken en te shoppen.