Peek & Cloppenburg opent nieuwe winkel in de Mall of the Netherlands
De modeketen Peek & Cloppenburg (P&C) zijn nieuwe winkel in de Mall of the Netherlands. Met een oppervlakte van 4.500 m² op twee verdiepingen is het de grootste modewinkel van het winkelcentrum. Bovendien is dit filiaal geheel volgens het nieuwe concept van de P&C-winkels ingericht. De winkel is dusdanig ingedeeld dat onze klanten gemakkelijk de weg kunnen vinden – op de begane grond vindt men uitsluitend herenmode, terwijl de eerste verdieping voor de damesmode is gereserveerd. Daarnaast vindt men op beide verdiepingen een gedeelte met sportartikelen van bekende merken zoals Adidas, Champion, Lacoste, Elesse en Nike.
Peek & Cloppenburg opent nieuwe winkel in de Mall of the Netherlands
Van designer tas tot sportkleding
De winkel biedt een veelzijdig aanbod aan producten van meer dan 100 internationale modemerken, inclusief originele shops van Hugo Boss, Tommy Hilfiger, G-Star, Polo Ralph Lauren en Marc Cain; premium labels zoals Drykorn, Calvin Klein Jeans, Joop!, Tommy Jeans, Scotch & Soda evenals exclusieve P&C-merken als Jake*s, Review, Christian Berg, Joseph Janard, McNeal en Montego. Bovendien is er een exclusieve selectie van heren- en damesaccessoires van onder andere Versace en Valentino en een collectie aan avondkleding die aan alle wensen met betrekking tot een feestelijke outfit voldoet.
“Wij willen onze klanten voor iedere gelegenheid en passend bij iedere stijl de perfecte outfit bieden. Dit bereiken wij door een zorgvuldig geselecteerd assortiment dat uit onze populaire eigen merken evenals bekende internationale merken bestaat. Sportkleding die geschikt is om dagelijks te dragen, is een absolute trend en we zijn trots dat we in de Mall of the Netherlands nu aan deze vraag kunnen voldoen”, zegt Jurgen Visser, General Sales Manager bij Peek & Cloppenburg.
10 meter hoge led-schermen
Een belangrijk element is de indrukwekkende voorgevel van de winkel, met glazen panelen waarvan de grootste 10 m hoog zijn. Het grootste afzonderlijke glaselement weegt ongeveer 750 kg. De monumentale gevel wordt gekenmerkt door hoge ingangsbogen en gigantische led-schermen van zo’n 13 m² aan beide kanten. De binnenkant van de schermen is verlicht met led-strips. Een andere blikvanger is het plafond met zijn prachtige organisch vormgegeven, elliptische lichtkoepel.
De feestelijke opening met talrijke verrassingen zal worden uitgesteld tot de eerste week van mei, d.w.z. van 6 t/m 9 mei. Voor alle klantenkaarthouders (en allen die dat willen worden) biedt de winkel van 18 t/m 21 maart 15 % korting op het gehele assortiment dat in de winkel aanwezig is.
“Wij zijn er trots op dat we nu onze vierde winkel in Nederland openen. Zelfs in deze uitdagende tijden kijken wij ernaar uit. Onze winkel is een uitstekend voorbeeld van een exclusieve, uiterst moderne winkel met een team van 70 medewerkers. P&C zal blijven streven naar de uitbreiding van zijn winkelnetwerk evenals naar de versterking van zijn omnichannel strategie”, voegt Country Manager Marc Hoeben eraan toe.
Peek & Cloppenburg KG Düsseldorf heeft sinds jaar en dag een nauwe band met Nederland. De wortels van de onderneming reiken meer dan 150 jaar terug, toen twee Duitse kooplui de oorspronkelijke onderneming als een Nederlandse textielwinkel in Rotterdam oprichtten. In 1900/1901 werd vervolgens in Düsseldorf de huidige onderneming Peek & Cloppenburg opgericht.
Eén gedachte over “Peek & Cloppenburg opent nieuwe winkel in de Mall of the Netherlands”