Pandora herlanceert Pandora Me
Pandora Me herlanceert in 2021 met een geheel nieuwe houding. Door gebruik te maken van de kracht van de energie van Gen Z, is de collectie een viering van zelfexpressie, creativiteit en het omarmen van de schoonheid in onze verschillen. Het draait allemaal om het overtreden van de regels, het trotseren van verwachtingen en moedig zijn.
Personalisatie staat centraal in de collectie, met meerdere stylingaccenten waardoor de drager zijn eigen unieke stijl kan versterken. Dikke schakelarmbanden en kettingen, mono-oorringen en stapelbare ringen zijn volledig aanpasbaar dankzij verwisselbare styling connectors en stylingschakels. Tegenpolen trekken elkaar aan: stoere-luxe industriële ontwerpen worden gecompenseerd met organische accenten. Metalen worden gemixt en gematcht. Gecultiveerde zoetwaterparels, pavé en levendig email in elektrisch blauw, schokkend paars en lasergroen worden afgewisseld met sterling zilver, 14k rose verguld en met ruthenium vergulde unieke metaalmengsels.


Een knipoog naar de onverschrokken en uitgesproken stemmen van de volgende generatie, stylinglinks zijn versierd met woorden als ‘vrijheid,’ ‘dromen’ en ‘geloven’ voor de drager om hun waarden en overtuigingen uit te drukken. Gloednieuwe mini-hangertjes – inclusief vlammen, een smiley en banaan – zijn een ironische kijk op de liefde van de digitale generatie voor emoji’s. Medaillons, die geïnspireerd zijn op oude mythologische symbolen, maken gebruik van het idee om je innerlijke kracht te benutten. Opgedragen aan individuen die deel uitmaken van een wereldwijd georiënteerde gemeenschap, is Pandora Me gemaakt voor diegenen die niet alleen geven om hoe sieraden eruit zien, maar ook om wat het betekent.

‘De nieuwe Pandora Me-ontwerpen zijn gemaakt om de identiteit van hun drager te weerspiegelen en ons merk-DNA en erfgoed naar de toekomst te brengen. We werden geïnspireerd door het idee om contact te maken met een stam mensen gedreven door de kracht van verbeeldingskracht en creativiteit – een gemeenschap die diep verbonden is met de Pandora-wereld. We zien de eindeloze mogelijkheden van personalisatie van de collectie als een katalysator voor zelfontdekking – het draait allemaal om identiteit, zelfexpressie en het vertellen van je persoonlijke verhaal,’ zeggen Francesco Terzo en A. Filippo Ficarelli, Pandora’s VP Creative Directors.
Eén gedachte over “Pandora herlanceert Pandora Me”