NELSON/JOHNSON viert de liefde met MILFF campagne
NELSON/JOHNSON, opgericht in 2017 door Ardash Nelson (1997) en Bobbie Johnson (1997) vangt de spirit en het gedachtegoed van de jonge generatie in sustainable collecties welke veelal zijn gemaakt van iconische restmaterialen. Juist nu, bijna een jaar na de start van de onwerkelijke COVID-19 pandemie, brengt NELSON/JOHNSON met hun MILFF campagne een boodschap van warmte, bewustwording en positiviteit. M.I.L.F.F. oftewel ‘Mother I Like to Fight For’ staat voor liefde. Liefde voor moeder aarde en ook voor elkaar.
NELSON/JOHNSON viert de liefde met MILFF campagne
De MILFF Campagne
NELSON/JOHNSON blaast met deze collectie duurzame T-shirts en hoodies nieuw leven in de betekenis van M.I.L.F.F., namelijk ‘Mother I Like to Fight For’. Nu meer dan ooit wil het merk onderstrepen dat het tijd is om te vechten voor onze thuishaven, de aarde en haar bewoners.
‘Vanuit een urgentie en een zoektocht naar medestanders is dit ontwerp geboren. Centraal staat de liefde in alle vormen en maten, zowel voor onze omgeving als onze familie en vrienden. We hebben afgelopen jaar meer dan ooit ervaren hoe onze aarde en familie kwetsbaar zijn en beschermd moeten worden,’ aldus Ardash en Bobbie.
Campagne fotografie door Jimmy Nelson (1967)
Een van de medestanders, tevens vader, Jimmy Nelson heeft vanuit steun en dezelfde urgentie de campagne beelden geschoten: ‘Nu reizen vrijwel onmogelijk is, heb ik meer aandacht voor de mensen dicht bij huis, waaronder mijn eigen tribe en familie. Binnen mijn werk zijn de bescherming van de aarde en het vastleggen van onderlinge relaties een belangrijk thema en daarmee was het fotograferen van deze bijzondere campagne een eer,’ aldus Jimmy Nelson.
❤️❤️❤️