Modezoekmachine Lyst meldt opvallende zoekopdrachten na de Super Bowl
Op 7 februari vond in de Verenigde Staten de Super Bowl plaats, het jaarlijkse kampioenschap van The National Football League. Dit jaar trad The Weeknd op, en droeg Amanda Gorman een gedicht voor. Aangezien de Super Bowl werd gekeken, levert dit zeker wat zoekopdrachten op modegebied op. Modezoekmachine Lyst deelt de opvallendste zoekopdrachten.
Modezoekmachine Lyst meldt opvallende zoekopdrachten na de Super Bowl
Givenchy-blazer
Na The Weeknd’s Super Bowl optreden op zondagavond, zagen we binnen 24 uur een stijging (+ 41%) in het aantal zoekopdrachten naar ‘geborduurde’, ‘lovertjes’ en ‘met kristallen versierde’ blazers. Het aantal paginaweergaven voor rode herenjassen nam met 19% toe. Ondertussen stegen de zoekopdrachten met 40% naar de formele stijlen van Givenchy.
Moschino-jas
Na het optreden van Amanda Gorman in de Super Bowl, waar ze een een Moschino-jas droeg, steeg het aantal zoekopdrachten naar de jassen van dit merk binnen 24 uur met 94%. De vraag naar blauwe jassen in het algemeen steeg met 10%.
Dit bericht bekijken op Instagram
Een bericht gedeeld door Amanda Gorman (@amandascgorman)
Gucci t-shirts & Dior-laarzen
Zoekopdrachten naar Gucci-t-shirts stegen met 10% in de 48 uur nadat Miley Cyrus de hoofdrol speelde in het Super Bowl TikTok Tailgate pre-game-evenement. De vraag naar Dior-laarzen steeg met 65% binnen 24 uur na het optreden van de zangeres. De zoekresultaten naar laarzen met gesp namen met 40% toe.