Lanceert Ariana Grande een beautylijn? Dit is wat we tot nu toe weten
Er wordt al een tijdje over gespeculeerd, maar nu lijkt het erop dat de geruchten bevestigd worden. Het gerucht gaat namelijk dat Ariana Grande haar eigen beautylijn gaat lanceren.
Fans zagen namelijk een nieuwe Instagram-pagina verschijnen, genaamd ‘r.e.m. beauty’ – een titel die synoniem is geworden met Ariana’s 2018-single, R.E.M. Zou dit de naam van haar merk kunnen zijn?
Op dit moment is er nog veel onduidelijk, maar er zijn een paar indicatoren dat fans iets op het spoor zijn. Hoewel Ariana de pagina zelf nog niet volgt, volgt haar moeder, Joan Grande, de pagina wel. In feite is het een van de slechts 18 accounts die ze volgt.
Een andere belangrijke aanwijzing is afkomstig van Ariana’s goede vriend, Doug Middlebrook, die vorige week een foto van zichzelf deelde waarop hij poseerde naast een enorm ‘r.e.m’-bord op een billboard op Times Square in New York City, en de zangeres in de post tagde.
In maart diende een bedrijf genaamd Thunder Road – waar Grande chief executive officer is- een verzoek in met het handelsmerk ‘r.e.m. beauty’ bij het US Patent and Trademark Office, volgens Open Corporates, een database waar het publiek toegang heeft tot informatie over verschillende bedrijven. Als dat geen bevestiging is, weten we het ook niet meer!
Dit bericht bekijken op Instagram
Tot nu toe is het r.e.m instagram-account leeg met alleen het woord ‘loading…’ in de bio. Het opkomende merk heeft ook een website, die ook leeg is, behalve de ‘r.e.m.’ logo en een aanmeldvak voor fans om updates via e-mail te ontvangen.